24 mars 2015

Ett kort med splitterny stämpel från Pysseldags

Jag såg att Scrapptorget har en skisstävling och det är ju alltid kul att göra. :)

Så här är min tolkning. :)




Isbjörn:  W0-1-3-5
Räv: E15-18-19-YR27
Hud: E00-21-50-R20
Hår: E33-35-37
Snö: N1
Kläder: E81-84-87-89
Himmel: B000-0000

Stämplar:
Motiv - Tiddly Inks digital
Text - släpps på Grästorpsmaran 28/3 hos Pysseldags

Papper:
Vitt cardstock som jag färgat in mha en mask och mister som låg på masken.
Wood paper från Joy Crafts 12*6"

Det är ett helt underbart motiv att färglägga. Jag älskar Tiddly Inks motiv. :)
Så nu hoppas jag bara på lite tur.

Lämna gärna ett litet avtryck.
Kram

3 kommentarer:

  1. Hej
    Vad roligt att du ville tolka vår skiss på Scrapptorget :)
    Ett super fint kort med underbart fina stämplar. Färgerna på pappret gör kortet super fint och mysigt
    Tack för att duvor med och tolkar skissen med ett så vackert kort
    Kram Sunie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för jättefina ord Sunie!
      Det var en rolig utmaning.
      Kul att du gillar kortet. :)
      Nu hoppas jag bara på en stor mängd tur.
      Kram

      Radera
  2. Otroligt fint kort, Ciza! Jag gillar speciellt de trämönstrade pappren, som ger värme till ett annars vintrigt motiv. Tack för att du delar med dig!

    SvaraRadera