24 feb. 2015

En LO efter min skiss i Veckans Skiss #52

Idag är det dags att visa min andra skiss jag ritat för Veckans Skiss.

De som känner mig väl vet att jag sällan ritar skisser. Det har inte varit min grej. Sen har jag inte behövt heller då det finns otroligt många skisser redan som man kan använda. :)

Men idag finns min skiss iaf hos Veckans Skiss.
Självklart har jag tolkat den. :) Det blev en LO denna gång.

 Jag har även denna vecka använt Tim Holtz Paperpad French Industrial. Jag ville utmana mig lite genom att bara använda mönstrade papper och endast vit cardstock som fotomattor.

 Det är kul att blanda stickerbokstäver och thickers. Jag ritade dit små svarta ramar runt stickersen och satte vita prickar på thickersen. Den vita pennan är en Sharpie paint pen extra fine point.

Jag skrev ut fotot med ram så jag slapp sätta fotot på en fotomatta.
You make me happy, är från bokstavshäftet med stickers.

Även journaling var med i stickershäftet.
Och lite journaling ville jag ha med. För även om man kommer ihåg hur det är nu, kan det vara att man glömt om många år. Det är även kul att ha det nerskrivet för andra att läsa sen.

Så det var min tolkning på min egen skiss. :)
Jag hoppas ni gör tolkningar ni med, gärna med kort. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar