28 okt. 2014

Halloweenkort till Veckans skiss

På fredag den 31/10 är det halloween. :)
Det blir nog halloweenfilmer för hela slanten på kvällen för oss. Det är en liten tradition hos oss. :)

Och det är tisdag idag, vilket innebär en ny skiss hos Veckans Skiss. Denna gång är det nr 38.

Min tolkning av skissen ser ut som följande:


Den var riktigt rolig att göra tyckte jag.
Jag har stansat ut halva fladdermöss ur Spellbinders fladdermusdies.
Hexagonalerna är stickers från halloweenkitet.

Stämplar:
Spöke med påse
Bus eller godis
Fladdermus liten
Fladdermus mellan - slut som gummi

Denna gång valde jag att klä spöke med påse helt i papper, spöket i ett och påsen i ett annat. Det blir väldigt effektfullt och vill man ge ytterligare djup kan man ta lite grå penna och förstärka vecken. :)

Detta var sista halloweentolkningen i Veckans Skiss.
Men inte sista halloweenkortet.
Jag gjorde ett i helgen på Fristadsträffen som jag ska visa sen. :)

Tack för titten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar