4 maj 2014

Coloring with Copics and renovating the house

Let's see if we can blow some light info this blog again, this time in both English and Swedish.

Since a couple of weeks back me and my husband Kalle har working on our garage, preparing it to get new wooden boards where needed. The windows are getting a make over and soon the garage will get new paint and after the garage we will take on our house. :) It's a lot of work, but it must be done.

When I'm not renovating, I try to color with my beloved Copic pens. I have both Copic Ciao and Sketch. I have attended two ECCP-classes in Copic Coloring here in Sweden. The first with Åsa Danielsson and the second with Rositha Gäfvert.I can't wait to do special class 1 and 2. :)

I try to color almost every day or evening, but it's not easy when you're renovating. But I try.

So today I'm gonna show you this card that I made for a friend who loves to read and she will get to pick out some books to take home and read.

*********************************************************************************
Låt oss se om vi kan blåsa liv i denna blog igen, denna gång både på engelska och svenska.

Sen ett par veckor tillbaka håller jag och Kalle på att renovera garaget. Byter ut trasig panel, skrapar, kittar och målar om fönsterna och ska snart måla om hela garaget. Det tar tid, men det blir bra och det måste bli gjort.

När jag inte renoverar (eller jobbar) försöker jag träna färgläggning med Copicspennorna. Jag har nu både Ciao och Sketch. Jag har varit på två ECCP-kurser i Copics, där man får diplom. Första kursen var här på Pysseldags med Åsa Danielsson och andra var i Mjölby hos Rositha Gäfvert. Jag längtar nu som en tok att få gå specialkurs 1 och 2.

Jag försöker att sitta och färglägga lite varje dag eller kväll, men det är inte så lätt när man renoverar. Men jag försöker.

Så idag ska jag visa ett kort som jag gjort till en vän som älskar att läsa. Och hon ska få välja ut lite böcker att ta med hem och läsa.


Tiddly Inks
Skin: E50-21-00-R20
Pillow, lamp & cover: BG05-01
Hair: E31-33-51-YR31
Nightcap: BG49-15
Bedframe: E31-33-35
Head- and footboard:
Wall: BV00

The text is written by me and is a rubberstamp and can be found here. On this card I decided to split the text into two.
Texten är skriven av mig och finns som gummistämpel. På detta kort valde jag att dela texten på två delar.

I hope you liked my card.
Jag hoppad du gillar mitt kort.

I have the entention to make cards/alter, LO's, little canvas paintings with what I color to show you, so do visit here regularly. :)
Min intention är att göra kort/alter/canvastavlor med vad jag färglägger för att visa er så besök gärna sidan regelbundet. :)

And remember that if you want to know more about Copics, you can find lots of products with nice prices att Pysseldags webshop.
Och kom ihåg att om du vill veta mer om Copics, finner du ett bra utbud med fina priser på Pysseldags Webshopp.

Have a nice Sunday everybody


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar