18 okt. 2013

8 julkort som är snabba att göra

Jag brukar göra en hel del julkort varje år. Dels för att vi har många att skicka till, men även många för att sälja. Därför blir det alltid olika nivåer på hur avancerade korten blir.
Dessa jag visar idag är relativt snabba kort att göra. Dessutom är de inte öppningsbara utan har hälsningen på baksidan, men baksidorna tänkte jag visa en annan dag.

 
 Stämplar väntstra kortet:

Stämplar högra kortet:

 
Stämplar väntstra kortet:

Stämplar högra kortet:

 
 Stämplar väntstra kortet:


Stämplar högra kortet:
 
  Stämplar väntstra kortet:



  • Från oss alla till er alla

  • Frankeringsset2

  •  Stämplar högra kortet:


    Alla papper är från Panduro och ett av deras block där det finns cut-outs också som man bara trycker ut. Jag har satt vissa av dem med 3D-kuddar medan jag klistrat på tagsen.
    Kanterna är ofta chalkade i bruna toner.

    Tack för titten idag :)


    1 kommentar: