24 mars 2013

Fullt upp

Solen skiner, himlen är blå...
Vi har fortfarande väldigt vitt ute, men solen värmer och det är skönt. Det blåser lagom mycket och det är härligt. :)

Jag jobbar på för fullt med kommande stämpelkollektioner, kommande DT-helg i april och med mitt välgörenhetsprojekt. Flera företag har hört av sig och vill sponsra och det är fler och fler privatpersoner som vill skänka alster och pysselsaker. Jag blir så glad och varm i hjärtat när jag ser att det är fler och fler som vill hjälpa till för en god sak. :) Och för att inte tala om alla fina små hälsningar jag får att det jag gör är väldigt bra. Ja men det är så självklart att man ska försöka hjälpa andra om man kan. Och genom kreativitet är ju det bästa sättet tycker jag, när jag är en kreativ person. :)

Idag har jag varit kreativ på andra sätt.
Jag har haft min favoritkund på min salong Klippt & Skuren. :)
Kalle alltså.


Minerna är ju bara helt underbara och knäppa-precis som han. ;)
Det blev rejält kort nu så att peruken sitter bra på föreställningarna sen.
Vilka föreställningar kanske någon undrar?

Jo han sjunger ju opera. Dessutom regisserar han. :) Han är nog lite som jag - varför göra tillräckligt när man kan göra lite mer?! ;)
http://figaro.se/

Bilden är ritad av Sofia Gregersen Cardell och resten av affischen har jag, med lite hjälp av Kalle, gjort.

Vad händer annars här? Ja inte mycket. Jobbet och välgörenheten tar en hel del av min tid.
Men jag var i Oskarshamn förra helgen och pysslade. Åh så kul det var. Och 13 kort hann jag göra. Så det var mysigt. :)

Nähä...nu blir det att göra ett födelsedagskort tror jag minsann. Och orkar jag idag ska jag även sätta mig vid symaskinen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar