4 feb. 2013

Mönster i mängder med Stamping Gear

Förra vintern såg jag denna video och blev helt såld.

Och jag har väntat och väntat och väntat på att denna skulle komma till Sverige och nu har jag äntligen fått tag på en.
Detta köpte jag. Jag såg att det fanns en rejält paket med även ovala, men jag ville endast ha cirklar. Men ovala finns också.
Det är EK Success och Inkadinkado som gjort dessa och den heter Stamping Gear, för er som vill söka mer. :)
I grundpaketet är det innerring, handtag och fyra stämplar. Den stora ringen får man köpa extra.


Igår gjorde jag mitt första alster, med en av de stämplar som medföljde.

Underst är en spellbinders. Jag har stämplat m h a den minsta ringen och en och samma stämpel på kraftpapper. Mitten tyckte jag inte såg så himla skoj ut, så där satte jag en chipboardknapp som hade mönster på sig, distressade den och lade glossy accents överst. Även kraftpappret fick lite diresser på sig. :)

Nästa steg är att leka med alla Pysseldags stämplar och se vad jag kan göra för häftiga alster med dem och Stamping Gear. :)

Ha en härlig måndagkväll. :)
Kram

2 kommentarer: