26 dec. 2012

Julafton avklarad

Idag (igår) var det julafton.
Det har varit en lugn och mysig dag. Vi har ätit i lugn och ro. Jag griljerade vår skinka som jag ugnsbakade i fredags. Jag fick även prova mina föräldrars maskin som skär upp kött i den storlek jag ställer in (hittar inte ordet för den). Jag skar upp rullesylta och julskinkan. Det gick så smidigt och fort. I'm in löööv.

Jag har julmålat mina naglar idag. Det tog tid men var himla skoj. Och fina blev de också. :)

Kalle Ankas jul har beskådats och jag var vaken hela tiden!!! Det är högst ovanligt. Och såklart såg vi på Karl Bertil Jonssons jul också. En tradition och ett måste. :)

Mellan lunch och middag öppnade vi julklappar. Jag fick de 12 nya distress-stainsen, 2 stöppelpenslar, kattörhängen och en make upspegel. Innan hade jag fått ett promenadband och igår en iPhone5. Så gissa om jag var glad!!! :)

Ni ska få se make upspegeln. Maken hade fått två länkar på två olika som jag tyckte verkade bra och prisvärda. Men han skulle tvunget kolla med tjejbekanta vad de tyckte osv, osv. Så lagom när han hade bestämt sig var alla slut överallt.
Så då fick jag denna.

Wow, eller hur?!

Ilväll har vi tittat på film i 3D. Det blev Ice Age 4, som var förvånansvärt bra och rolig. Igår blev det Polarexpresseni 3D. Det är häftigt att kunna sitta hemma i lugn och ro och kolla på 3D-film. :)
Hoppas att ni andra också hadt en trevlig julafton. :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar