28 dec. 2012

Hemma igen

Igår lämnade vi mitt föräldrahem och åkte hem. Vi har haft mysigt och trevligt där, men någon gång måste man åka hem.

På väg hem stannade vi till i Åstorp för att lämna två saker till en kompis kompis.

Väl hemma, ett antal timmar senare, packade vi upp för fullt. Katterna var jättelyckliga över att vi var hemma igen. De följde oss vart vi än gick i huset.

Som alltid när vi är nere lånar jag böcker av mamma. Hon är det bästa biblioteket ever!!! :)
En scrapväska full av böcker, kan det bli bättre? Knappast! Så det kommer att läsas massor!
Mitt bokbibliotek från mamma är påfyllt. 

Mysan ville mysa i soffan igår kväll

Det tog inte alls lång tid innan jag hade alla katter i soffan. Duracell närmst, Tudor på benen och Mysan uppe på nackstödet. Åh vad jag var lycklig när jag tog detta foto! Det var så skönt att få känna att de saknat oss.
Ordningen återställd i vårt lilla hem

Sen ville Mysan kela med maken. Så det gjorde de. :)


Idag ville såklart katterna ut, men vi vågade inte släppa ut dem förrän maken hade åtgärdat snön, som verkligen hängde ner över altantaket.

När snön var nerriven fick de komma ut. Åh så lyckliga de var! :D

I eftermiddag har Tudor legat på mig och velat bli klappad. Lite huvudmassage fick han. Sen blev det fotosession. :)

Fast Tudor ville hellre bli klappad än att jag skulle fota. :)

Så nu är vi hemma. Allt är uppackat och maken har tvättat idag. Jag har jobbat lite. Sista jobbdagen för detta året. :)
Med detta sagt önskar jag er ett gott slut på 2012 och ett gott nytt 2013. :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar