4 nov. 2012

Mina naglar 121103

Igår var det dags igen att ta foto på mina naglar.
Jag tog av nagellacket som ni såg på förra bilden, men det orangea lacket gick inte bort ordentligt, trots att jag använt nagelborttagning. Man ska inte behöva ha underlack under för att inte riskera att få bort allt. Så det blir att kontakta tillverkaren i veckan.


Här på bilden har jag precis tagit på nagelförstärkning, men inte smörjt händerna, så därför ser det väldigt torrt ut.
Jag är jättestolt över att de växer så bra och att jag inte lyckats bryta eller riva av någon av dem och det hoppar jag att det fortsätter. :)

1 kommentar:

  1. Hejja dig!
    Du har fått finare naglar än vad jag har., -fast att jag aldrig har bitit på mina! Jag har så otroligt dålig kvalité på mina naglar! Rätt skumt, för mitt hår är tjockt och av bra kvalité... även tånaglarna:))))Det brukar ju annars hänga ihop?

    Jaja, jag gläds med dig, dina ser hårda och välmående ut;)
    Kram på dej!

    SvaraRadera