13 nov. 2012

Fars dagkort till min älskade pappa

Igår var det fars dag och naturligtvis hade jag skickat ett kort till min älskade pappa. Det är lite svårt att fira fars dag när man är 40 mil från varandra. Nu är det heller aldrig något vi gjort innan heller, men jag vill gärna skicka ett kort med en liten text till honom. Nu är jag ganska duktig, tycker jag, på att säga att jag älskar honom annars också och inte enbart på fars dag.
Framsida
 Papper från BoBunny. Jag gillar de papperna för att jag tycker de är väldigt manliga, dels p g a färgvalet samt med motiven som finns på.
Jag klippte till en liten bit filmstrip från Tim Holtz och häftade fast med vanliga häftklamrar. Även det känns lite manligt med häftklamrar. :)

Insida
En ganska enkel insida med egengjorda hjärtan och utstansade kugghjul som jag bara färgat in med distress.
Meddelandet har jag valt att inte visa här.


Hjärtana är Tim Holtz-dies som jag har stansat ut ut i kraftpapper och färgat in med distress. Den högra har fått en bit washi tejp och den vänstra har jag stämplat på.. Jätteenkelt och kan varieras i det oändliga. :)

Lämna gärna ett litet avtryck. Det är alltid trevligt. :)

1 kommentar: