25 aug. 2012

Senaste pysslet

Jaha, då är det lördag.
Själv skulle jag varit i Alingsås på scrapträff, men eftersom jag igår vaknade med feber, ont i halsen och förkyld, kände jag att det var lika bra att stanna hemma.

Idag har jag gjort en LO i det lite ovanliga måttet 24*24 cm. Den är gjort till en färgutmaning som Mia från Scrap-Perra håller i.

Använd minst 4 av färgerna, ni får lägga till svart och vitt samt färgat foto ifall du gör en LO. 

Så detta blev mitt resultat.
Samtliga färger användes. Jag har använt bandanateknik fast med andra färger - distesser.
Lite olika stämplar, bl a min egengjorda sommar.

Sen gjorde jag denna julkortspåse igår till en utmaning.

Och detta kort bloggade jag idag i Pysseldagsbloggen. Gå hit så kan du läsa mer om det. :)

Nu är jag helt slut så nu blir det att lägga sig och vila lite.
Ha en fortsatt trevlig lördag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar