6 maj 2012

Tagit ett beslut och det känns underbart!

Jag har under en tid funderat fram och tillbaka hur jag ska göra med att vara PartyLitekonsult och idag har jag tagit det slutgiltiga beslutet. Jag slutar som oberoende konsult.

Jag har rensat idag och omorganiserat i min PL-garderob och mitt skåp och rensat ut sådant som jag inte använder och som bara tar plats, men som det inte är det minsta fel på. Så det ska fotas och läggas upp i vår säljblogg. För varför ha saker som aldrig används när det kan komma till glädje hos någon annan?! :)

Så jag har skrivit till min enhet där jag även lagt ut kataloger, beställningslappar och annat till salu till dem. För sådant får man ju bekosta själv och därmed har jag inte råd att skänka bort dem.

Så det känns faktiskt jätteskönt att ta detta beslut, detta steg. Jag känner mig mindre pressad och stressad. Jag kommer att sakna många som jag lärt känna via PL, men de som verkligen bryr sig om mig som person hoppas jag kommer att fortsätta att hålla kontakt med mig. Men sådant brukar ju visa sig ganska lätt och snabbt. :)

Samtidigt som jag rensat och organiserat har jag gjort altanen vår- och sommarfin med fjärilar och ljus. Så det ska bli jättemysigt att sitta där och mysa på kvällarna under härliga filtar till skenen av ljusen. :)

Ha nu en fortsatt trevlig söndag. Själv ska jag ta och göra nya recepttavlor som ska upp på tavellisterna i köket. Det går ju inte att ha julrecept i dem nu heller. :)

Kram

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du kommit till ett beslut!! Ska hålla ögonen öppna i säljbloggen. Kram

    SvaraRadera