4 apr. 2012

Påskcrop på Scrappiz, tävling 1 av 7

För ovanlighetens skull har jag tänkt att deltaga på en cybercrop. Cybercrop betyder ungefär pysselträff på Internet, vilket är perfekt eftersom man inte alltid har tid och/eller råd att åka på alla. Istället pysslar man hemma när man kan och vill, för att sen ladda upp sina alster.

Så nu kommer det att komma ett antal inlägg med mina bilder. :)

Först ut är tävlingen från Frantic Stamper där man ska utgå från en skiss och göra ett kort.

Skissen ser ut så här:


Och mitt bidrag blev så här:


Jag använde mig av ett kit jag vann via utlottning på LinköpingScrap i mars.
Kitet är från Mollys Scrapbooking. Helt underbara papper, stickers och band. Jag skulle nog aldrig köpa papperna om jag såg dem, för att de inte är den stil jag vanligen scrappar men, men efter att ha använt dem nu så är jag sugen på att scrappa mer i den stilen. :)

Wish me luck. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar