12 apr. 2012

Mina bidrag till Svensk Scrapbookings påsktävling

Hej på er alla!

Jag hoppas påsken varit bra. Det har vår varit. :)
Vi var iväg hos svärföräldrarna i Göteborg fredag till söndag.
Så fort vi kom hem satte jag igång med utmaningarna som Svensk Scrapbooking har nu. :)

Alla utmaningarna är klara, men jag orkar inte göra individuella inlägg så alla mina bidrag kommer här. :)

LO till utmaning 2

Kort till utmaning 1

Kort utmaning 4

LO till utmaning 3

Äggalbum till utmaning 7

Fjäderutmaning kort, utmaning nr 6
Fågeltema LO utmaning nr 5

Det var roliga utmaningar men ibland lite svåra, men det är väl därför de kallas utmaningar.
Jag hoppas jag även kunnat inspirera er något med dessa alster. :)

1 kommentar:

  1. Du är då helt otroligt produktiv! Önskar det kunde smitta av sig lite :-D Superfina bidrag, mina favoriter är nog den första och tredje uppifrån! Kram Rosa

    SvaraRadera