4 mars 2012

Altrat med de nya stämplarna

I fredags altrade jag med några av de nya stämplarna.
Jag är så glad att jag hunnit börja skapa lite med dem. :)

Framsiada på glasburk

Baksidan

Altrad chokladkaka
Delt altrade jag en liten glasburk, som jag har Riesen i. Stämpeln Chocolat passade utmärkt att ha där.
På baksidan tog jag ett ornament/beslag, som jag är supersugen på att embossa. Tror att det kan bli jättefräckt.

På chokladkakan, som maken fick, har jag använt trampbil och en av de nya siffrorna, som jag är superförälskad i.
Pappret är ett C'Oredinationspapper med text på som jag sandpapprat fram. Jag ville hålla det enkelt och manligt. Till sist hade jag en liten bit kvar av det bruna cardstocket som jag använt på glasburken. Det klippte jag till och det fick sitta bakom trampbilsmotivet som en liten vimpel.
Det bästa var att han blev sååå glad när jag gav honom det. Att man kan göra någon så glad för något så lite är härligt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar