29 feb. 2012

Förvaring klar, shoppen uppdaterad & promenad

Nu är alla nya och många äldre stämplar i shoppen - ett gediget arbete som tagit mååååånga timmar.
Men nu är det klart så det är bara att gå in och shoppa. Massor med jättehärliga och fina stämplar till kanonbra priser.

I söndags fick jag upp sortimentskåpen, men jag ville inte ta foto förrän samtliga etiketter var uppe på luckorna.
Nya förvaringen för Pysseldags stämplar

Jag blev riktigt nöjd. Där är t o m några fack kvar för nya stämplar sen. :)
Det är lätt att hitta vilken stämpel man ska ha tag på för de är i alfabetisk ordning och motiven är uppdelade i kategorier. :)
Det var lite tungt att sätta upp skåpen (satte upp alla själv), men så nöjd att jag fixade det helt själv. Dessutom är det så att det får plats två stycken till när det behövs.

Nästa steg är att få upp en vajer och sen ska jag sy till något som ska hänga för, fast det kommer att bli flera små så att det blir lätt att dra undan tygen. Jag har en liten idé, men frågan är om jag har tillräckligt med tyg som det är. Vi får väl se.

Idag har jag varit ute och gått tillsammans med grannen H och hennes lilla dotter L. 6 km. Det kändes bra. Solen sken så skönt.
Sen har sotaren varit här. Han hade sett på Madicken igår och ville upp och gå på nocken trots att vi inte har en stege direkt i anslutning till skorstenen. Han är lite rolig vår sotare. Det såg så fint och bra ut. :) Så det känns skönt och bra att veta

Ta nu gärna en liten tur till shoppen. :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar