12 feb. 2012

Alla hjärtans dagkort på gång

Det är väl knappast någon som missat att det är alla <3'ns dag på tisdag.
Och jag håller på med några kort som ska ges bort.
Vi brukar själva inte fira det något vidare. Hinner jag så gör jag ett kort till maken. Kärlek ska firas året runt tycker jag. :)






Här är två smakprov. De är nästan klara. De blir helt klara ikväll. Just nu är jag på operarep och lyssnar. Har hjälpt till lite att korreografera finalen. :)

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag.

/Ciza

1 kommentar:

  1. Åh,så fina motiv du har färglagt!
    Håller helt o hållet med dig! Kärlek skall firas och vårdas året om! Eftersom jag jobbar med blommor har jag lagt in ett veto hemma, att mannen ALDRIG får köpa rosor till mig på alla hjärtansdag. Odlarna lägger på snuskiga marginaler för att alla SKA ha röda rosor denna dag. Dessutom blir man gladare om man blir överraskad med rosor vilkenannandagsomhelst annars;)
    Kramar!

    SvaraRadera