19 feb. 2012

1,6 mil!!!

Jag har gått 1,6 mil denna vecka, torsdag, fredag och idag. Idag följde även maken med ut. Mitt ute på promenaden började det snöa på som bara den, men slutade tack o lov efter några minuter igen.

Det känns så himla skönt och bra att ha kommit igång. Så nu ska jag verkligen försöka hålla detta uppe.
Kunde jag ut och gå tre gånger denna veckan, kan jag göra minst samma sak nästa vecka! :)

Ikväll är det pysselträff med Pysselbrudarna. Förra gången var det bara jag och Challe och hon visar det kortet hon nästan gjorde klart här då i vår blogg som jag länkade till här i föregående mening. :) Jag hoppas vi blir fler idag, även om vi hade jättekul då.

Så jag ska ta och kolla vad jag ska ha med mig idag, innan jag blir upphämtad av min goda vän och chaufför. ;)

Ha en fortsatt, vad jag hoppas, trevlig söndag.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar