18 jan. 2012

Jul-LO

I lördags skrev jag ut ett foto från julafton som jag ville scrappa. Själva färgerna i fotot var inte bra, men det blir så ibland när man tar med mobilen i inte så jättebra sken. Men men. :)




Vimplarna är från Pysseldags. Jag tyckte det gav lite extra effekt att vända pappret på varannan vimpel när jag stämplade.



En liten söm ritades runt alla kanter på vimplarna. Jag stansade ut i brunt cardstock och klistrade på vimplarna. Små hål gjordes i hörnen så att jag kunde dra igenom ett snöre.



I julsetet medföljde, förutom alfabetet, bl a dessa julkulsdies så jag stansade ut två stycken där jag klistrade på datumet.
Lite chalkat runtom dem för att få dem att inte se så platta ut.



I detta set ingick även dessa små dies, så jag stansade ut två set sådana. :) Och ännu mer ingick i 

 Det kommer att bli fler LO's från julafton tror jag. :)

1 kommentar:

  1. Åh, jättefin ju! Tycker ändå att fotot blev väldigt mysigt.

    SvaraRadera