5 jan. 2012

Årets första julkort

Ikväll har jag gjort årets första julkort!
Japp, det gäller att vara ute i god tid.
Nä ska sanningen fram har jag börjat med julkort redan för att jag är med i facebookgrupp som heter Julkort 2012. Denna drivs av Marja och Carro och jag tyckte idén med att börja julkort redan nu och sen göra ett i veckan var en bra idé. :)

Förutom detta tänkte jag att jag, för ovanlighetens skull, skulle deltaga i en tävling, så jag tänkte slå två flugor i en och samma smäll. :)
Det blev Scrap-Perras januaritävling.

Julkort nr 1à 2012

Stomme: Vitt cardstock
Mönsterpapper: Maja Design 6*6" julpapper
Stansar: Martha Stewart båda två.
Stämpel: 24/12 är stämplat med en stämpelsats, gjord av Martha Stewart
En rolig sats från Martha Stewart


Den lilla vita bannern med min bloggadress har jag lagt till på mobilen m h a appen Labelbox.

Jag hoppas jag kan vara duktig och göra ett julkort i veckan i år. Det hade varit kul. Vem vet, det kanske t o m blir fler än ett. ;)
Och tänk om man hade gjort en LO i veckan också. :) Men jag kanske ska vara realistisk.

//Ciza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar