18 dec. 2011

Pyntat

Idag har jag pyntat bloggarna, denna och Pysseldagsbloggen.
Jag blev mycket nöjd med bådas utseende.
Jag älskar ju att pynta så varför inte här på bloggarna också.
Dessutom firar jag att det snöar lite här på östgötaslätten, så då måste man ju byta från rosa och varmt resp hösttema till jul och vinter. :)

Jag har även bytt förvaring på mina Copicspennor. Innan hade jag dem, Tombowpennor och Promarkerpennor i en större väska, men det blev väldigt tungt att bära. Dessutom är det väldigt sällan man använder alla olika pennor samtidigt så då är det extra onödigt att bära på alla.

I eftermiddag/kväll är det dags för söndagsgänget att träffas och pyssla. Idag är det extra litet utrymme där vi ska pyssla, så det blir färgläggning för mig med idag känner jag. Det är ganska lagom. Dock blir det nog ändå med distresser igen istället för Copics. Jag har fortfarande uppstämplade motiv kvar på akvarellpapper att färglägga och då slipper jag att stämpla upp nya nu innan jag ska iväg och då kan jag istället vila så mycket jag kan.

Jag har blivit mycket förtjust i citronte i helgen. Tidigare har det varit ett ok te, men nu i helgen har det verkligen varit jättegott. Vet inte om det beror på att jag är krasslig i halsen eller vad det är, men oavsett är jag glad att jag tycker så mycket om det. Mums. :)

Nåja. Nu har jag väl svamlat klart för stunden.
Ha en jättemysig 4:e advent.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar