12 dec. 2011

Fullt upp

Tyvärr har jag kommit av mig när det gäller att göra dagens kollage. Det blev för lite omväxling i dem. Men fler julbilder kommer att komma efter hand.
En kan jag bjuda på som jag tog igår kväll hemma när vi tittade på film och myste lite.

3:e advent
Det är fyra frostade glashållare som jag köpt för flera, flera år sen. Dessa är nerstuckna i dekorationssand i en rektangulär kruka som jag målade och gjorde decopage på för ca 11 år sen.
Jag älskar att färgen syns ner i glasen, och detta tack vare att det är plastbehållare till ljusen (PartyLite såklart). Man får ju köpa 5 pkt och betala för 3 denna månaden. Det gäller att passa på. Hör av dig till mig om du också vill delta i detta fina erbjudande.

 En mycket sorglig nyhet är att Linda slutat hos mig som DT. Vill du veta mer kan du läsa här.
Så nu är vi 5 tjejer på Pysseldags.

Snön uteblir med sin frånvaro tyvärr. Det är jättetrist. Det känns inte som december tyvärr, hur mycket man än försöker. Vi har varit bortskämda de senaste åren med snö innan och kring jul. Men hoppet överger mig inte.

Jag jobbar på med nya stämplar. De personliga stämplarna har skickats ut till kunderna. Jag hoppas de blir nöjda. Jag blev nöjd med de jag gjorde till mig själv.
Fler julkort postades igår - dessa var till mina DT-tjejer. De borde komma fram imorgon så jag lägger inte upp hur de ser ut än. :)

Nä, nu blir det att fortsätta.
Ha en bra måndag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar