23 dec. 2011

Full rulle på lillejulafton

Idag är det, i alla fall för oss skåningar, lillejulafton.
Mycket ska hinnas idag.
Jag tvättar, jag ska köpa en julklapp på nätet och slå in den, göra klart en annan julklapp, slå in en julklapp åt en av våra härliga grannar, städa lite, laga Jansson, m m. Listan finns där, var så säker.

Till min stora sorg töar det nu för fullt här. Min fina, vita snö smälter och det gör mig lite ledsen. Det är tur att jag var ute härom dagen och tog lite foton.

Jag gjorde ett snabbt projekt med digiscrap nu på morgonen och lade upp på Pysseldagsbloggen.
Jätteenkel, men hälsningen kommer ju fram, vilket är tanken och huvudsaken.

Nä, nu har jag inte tid att sitta här och dröna. Nu ska det avverkas punkter på listan. :)

Kram
Ciza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar