27 okt. 2011

Jukort del 5

God morgon!

Då var det dags för julkort nr 5.
Jukort nr 5
Gammalt julpapper. Jag har faktiskt endast köpt 2 julpapper i höst (som jag köpte innan jag startade min köputmaning) - en med tags och en som jag ska ha till en LO för att jag gillade att det var text runt som en ram redan.  Annars använder jag bara gamla julpapper. Med tanke på hur mycket papper jag har, både i 12*12" samt 6*6", så behöver jag inga nya julpapper på några år. :) Och det är ju bra att använda det man redan har så att det så småningom får plats några nya papper. ;)

Paketet vet jag inte vem det är som har gjort, men tomten är en riktigt gammal hÄnglar & stÄnglar-stämpel som jag köpte i samma veva som den jag visade för någon dag sen.
Snöflingan är från Magnolia. Julkulorna är en clear stamp som jag köpt av Linda, så den vet jag inte vem som gjort, men den är söt.

Snart är det helg igen. Jisses vad tiden flyger iväg.
Ha en jättebra torsdag och glöm inte att gå in och kolla Pysseldagsbloggen också. Det är min bloggdag idag. :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar