12 sep. 2011

En jättetrevlig helg i Nol

I fredags eftermiddag åkte jag och Linda mot Göteborg. Vädret var fint och vi hade jättetrevligt i bilen.



Vi var framme vid 21-tiden på kvällen, lite lagom trötta. Uppackning av sängkläder, toalettsaker och våra laptopar.

Det blev inte mycket sömn den natten. Ryggen gjorde ont och jag var nervös och stressadinför lördagen.
Trots att vi båda sovit dåligt var vi uppe i tid och på plats i god tid. Nol låg mycket närmre än vad trodde, vilket var positivt.

Vi möttes av en mycket glad och trevlig Lina och vi installerade oss. Helgschemat låg framför oss och vi läste igenom det för att sen sätta full fart med utmaningarna, och de var en del.

Jag var med i alla utmaningar på lördagen och vann faktiskt en av dem med denna LO.



Man fick hålla bra tempo för att hinna. Det var ok. Man fick inte tänka för länge bara. :)

Jättegod mat fick vi också, som Linas mamma fixade och serverade oss. Mycket lyxigt.

Vi var hemma vid 2-tiden på natten, lagom mosiga i huvudet men nöjda. Båda somnade fort för att vakna till ett rejält åskväder vid 7 på söndagmorgonen.

Vi kom lite sen till träffen och tog det lite lugnt. Det var varmt och klibbigt och luften stod precis still i vårt hörn. Det var jobbigt för oss båda och vi led.

Vid 16 var det slut och jag hade packat in alla saker i bilen. Kramar och många hej då utbyttes. Hemresan var lite seg men gick bra. Jag var totalt slut och somnade 21.30. Det var en underbar helg.
Tack Lina, Sari,Camilla, Gunilla och ägaren till Scrap & Hobby. :) vilket jobb.


Ciza på mobilen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar